Välkommen till Helsingborgs RCs klubbshop hos Zoti Sports

2013-04-18 i Allmänt

Här kan ni handla Gripens Jubileums Piké (45 år), rugbyshorts, strumpor och en del damspecifika plagg. Ni kan även beställa ett "gratis" par shorts och strumpor som man får om man betalar ett fullt Seniormedlemsskap (finns möjlighet att beställa för 2012

Ni hittar Gripens klubbshop genom att registrera er på http://www.zotisports.se/clubshop

Klubbshop fungerar som en förbeställningskampanj där alla medlemmar lägger sina beställningar fram till ett sista datum, SÖNDAG 2 JUNI. Efter ert sista beställningsdatum sammanställs beställningen och skickas till produktion.

Sista beställningsdatum: SÖNDAG 2 JUNI

Namn på klubbshopen: GRIPEN

Så här handlar ni i klubbshopen:

Ni måste först vara registrerad och inloggad för att kunna se produkterna i er klubbshop. Så här gör ni:

1. Börja med att surfa till hemsidan enligt ovan och registrerar er. Det gör ni enkelt genom att välja "REGISTRERING" i huvudmenyn.

2. Under registreringens sista steg finns en sektion som heter "KLUBBSHOP", där skall ni ange namnet på er klubbshop, som är GRIPEN

3. Om ni anger namnet på er klubbshop korrekt så blir ni automatiskt tilldelade tillgång till er klubbshop. Skulle ni inte få rätt på det kan ni ändå slutföra registreringen men kontakta sedan vår support så kan vi lägga till er manuellt.

4. När ni sedan är inloggade på hemsidan kommer ni kunna se föreningens namn i huvudmenyn samt under rubriken 'Kategorier' i vänsterkolumnen.

5. Sen är det bara till att surfa runt bland era produkter och lägga det ni vill ha i varukorgen.

6. När ni är färdiga med att lägga produkter i varukorgen slutför ni bara beställningen genom att gå till kassan och följa våra enkla steg.

Leverans

Leverans av Jubileumspiké och någon produkt till sker inom 1-2 veckor efter sista beställningsdatum övriga produkter levereras ca. 6-7 veckor efter sista beställningsdatum. Klubbens hela beställning skickas sedan fraktfritt till en gemensam adress som klubben väljer. Klubben administrerar sedan utlämningen av respektive beställning till medlemmarna.

Välkommen med er beställning

Om ni har några frågor är ni välkomna att kontakta Henrik Sellergren, henrik.sellergren@gmail.com eller direkt till Zoti Sports Sverige, info@zotisports.se